ATTENTION! you've entered Aven's zone,so do follow me,thx ^^ FOLLOW | DASHBOARD.
*ღ_MisZ_AvEn_ღ*

♔ Portfolio


Hello,my name is Maisarah Yahya,yeah please called me MY or mai,, i'm sweet 6ix teen years old, was born in johor at date of 3rd december,,,:)


♔ StereoHeart




♔ Leave your footprint



♔ Darlinks

| Stilah | Friends| Friends| Friends| Friends|


♔ Switch back the memories

August 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
September 2011
December 2011
April 2012
September 2012

♔ Special thanks

Template and skins : NurIzzati
Re-edit : Hana-Riana
Background and Photo : We♥it Fading Night


♔plez. stop pissing me off.... im sick of it...
Wednesday, February 23, 2011 | 5:01 AM | 0 hearts ♔
                                            hey...!!!! u are my past,he is presence n study is my future...
u are my past my nightmare past....
nk ckp apew lg yg xknew tntng aq...???
nk ckp aq bitch...??? or xgne la pew la...???
juz do wat ever u want....
juz don't disturb my life......
i hate u so fuckin' damn much...
jadi....
xperlu la nk kacau relationship aq....
aq tatew kacau ko...
ko nk ckp aq mcm2...
aq tatew ckp papew sal ko pown...
yg brok2 semue aq xpenah ckp....
ko nk ckp aq....
hesh...!!
tesion aq...!!!

and he is my presence...
dy ary2 anta aq blek...
dy btol2 care tntng aq...
dy xla puteh cm ko....
tp pd matew aq....
dy smpurnew....
dy jaoh beh bek dri ko taw x....
aq asew dy pown xd kacau idop ko....
ko nk pew sebenanyew....???
law ko ckp bndew bwok tntng aq....
apew ko dpt???
ko nk dy tngglkn aq???
ko nk pew lg???
huh...???

my study....
my study is my future...
now jadual aq mmg ketat...
pgi gi skola...
blek skola...
pnt nk titow jap...
pas uw bngon gi men bola...
blek men bola mndy...
pas mndy wat kejew skola...
pas uw bce buku...
wat jadual ....titow...
ary sabtu tusyen..ary ahad pown......
jdi mmg tatew msew nk uruskn...
ko taw x.......
law ko xpnh wujud dlm idop aq....
yeah... yg bek nyew maybe...
aq dpt rsew jdi ahli party animal...
yg bwok nyew......
aq jdi owg xtntu arh n cm xsdr dri...

jadi itu la ko....
slalu nyusahkn idop aq.....
ko tu msew lalu aq yg da aq lpewkn...
dy tu yg aq ad skunk...
study tu yg tugu aq di msew hadapn...

hurm........
disember............!!!!!!!!!!!!!!!!!



Fly away ▲



/ >